Data e postimit: 2014-08-20 14:46:31
Lexime: 2267
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Me fjalë të ëmbla shkon kudo !

Vepra te ngjashme
Autori: Muhamed Xhelili · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mësuesja ime
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fjalën mësuese më bën të ndjej respekt e dashuri për ty.Gjithë ato të mira na dhurove nuk kanë shpërblim.Mësuese aq shumë të ndreoj saqë edhe nÃ...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: K.B · Lloji: Poezi lirike · Tema: Të shprehës ndjenjat
Të gjesh gëzim nën fjalët tuaja, Që i kërkoj me vite e që mhunasin. Ëmbël dhimbje kraharuar , Lotët heshtur zdinë të ndalen. Prej viteve pret gëzimin, E pse i adhuroj kaq shumë? Zgjen pytje të përgjigjet , Ëmbla vogel qe e don kaq ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjala Një fjalë e bukur Të ngroh në shpirt Një fjalë e egër Ti mjegullon sytë Një fjalë e bukur Zemrën ta pastron Një fjalë e idhët Të helmon Një fjalë e bukur Të mbush me magji Një ...
Autori: Erza Breznica. · Lloji: Gjeegjeza · Tema: 15 GJeegjeza shume te lehta
1. kur qet bertet {pushka}. 2.me vete e ke po me sy se she {emri}. 3.as nuk hahet,as nuk pihet po pa te nuk rrihet {gjumi}. 4.hin tu kesh del tu kajt {kova e ujit}. 5.dy binjake gjithshka shikojne njeri tjetrin se dallojne {syte}. 6.edhe hahet,edhe p...
Autori: Lindita Zema · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese : Nêna
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës jeta merr tjetêr kuptim , përkëdheljet e saj tê ëmbla , fjala e ngrohtê rrjedh si lum nê venat e mia dhe atëherê zemra bëhet më e ndjeshme dhe fle...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Genci i vogël Genci i vogël I Paparë 5 vjeq shkon në shkollë Shkon në shkollë Pa përtim Loz me shokët Pa pushim Shkon në shtëpi Me plot nxitim . . .
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Fjala
Fjala ka shume rendesi ne jeten tone te përditshme.Ne e perdorim ate gjatë gjithë kohës,,ne cdo orë,cdo minut,cdi sekond.Pa folur dita jonë nuk kalon.Fjala ka shume rendesi edhe ne librat tani shkollor.Ne nepermjet fjales shprehim emicione,hidhërim...
Autori: une · Lloji: Poezi kolone · Tema: Jeta
E jeta shkon E jeta shkon dy zemra me nuk i takon Asnjeri ne kete jete se ka shkru fatin e vet
Autori: fitore berisha · Lloji: Te tjera · Tema: klasa më e mir
Kjo veper i shkon kl më të mir që njohen arsimtaret, që pati shkolla gjat gjith historikut të saj të gjat e të lavdishëm,klases që gjithmon më bëri kernare I♥IX-3.Më kujtohet kur nisem bashk këtë rrug ,kaluam shum gjëra e shum momente ,t...
Autori: Adela · Lloji: Hartim · Tema: Atdheu
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte . Por te gjithe shqiptaret ,kudo qe jane , flasin , gjuhen e nenes. Ata kerkojne te drejtat e tyre dhe une mendoj se ne fund te fundit kjo eshte nje e drejt...
Autori: xhulja · Lloji: Leter · Tema: fantazmat
bloodymeri bloodymeri top sheqeri top sheqeri . bloodymeri bloodymeri e ka trupin si bidon feri bloodymeri e veshur si nuse del si samra neper puse . bloodymeri thot une te vras une i them nuk ta zgjas ta kercas. bloodymeri del neper pasqyra me thot ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com